Friday, January 14, 2011

PERANG DUNIA !

hello :)

as i was saying, that damn couple brabis pii sindir saya. fcuk la kamu. hoi, family saya pnya msalah. apa kaitan sma kamu? pukima. buduh la kmu sna. anjing. bf kau tuh lg, p ungkit hal mumy aku. knp? bkn jua mumynya. kima btul c babi tuh -.-
then smlm unknown numb call blik2. aku tau itu bf mu yg anjing tuh. after, c bugis ada text. cari gaduh apa smua. gila pnjang text kmi f mau tau. damn that whore. bgus kau pigi mati. bwa skali gf mu tuh & family kau yg happy gila.
but now, aman suda. aku pun nemau gaduh lg sma urg buduh mcm kamu. BUANG MASA !

then td tem jln d uk, nmpk gf dia. puii. jeling2 kau? atukui. kau sma seja dgn bf kau. satu kepala. bgus dcantumkn -.-

peace out .
perang suda tamat.
if msh le kmu mnyindir sna, GO TO HELL !
mun paham bisai. malas tah ku ingau :D